Hva kan vi hjelpe deg med?

Vår kundeservice er på plass for å hjelpe deg med stort og smått: produktspørsmål, leveringstider, butikkåpningstider eller verkstedadresser. Velkommen til å kontakte oss.


Vil du booke time i et Mekonomenverksted?

Ring Mekonomen Direkt på telefon 66 80 55 66 for å bestille service eller reparasjon. Åpent alle hverdager 7–16. For Mekonomen mobilitetsgaranti - tast 1, åpent 24/7. Husk og ha ditt reg nr klart. Du kan også sende en e-post til direkt@mekonomen.no. Les også gjerne vanlige spørsmål om verksteder og servicebookinger.


Har du spørsmål om e-handel eller produkter?

Ring 66 80 55 66 eller send en e-post til e-handel@mekonomen.no. Les også gjerne vanlige e-handels- og produktspørsmål. Åpent mandag til fredag 08-15.


Har du spørsmål om Mekonomen bilkonto?

Ta direkte kontakt med ResursBank kundeservice om du har problemer eller spørsmål knyttet til søknad om Bilkonto. 22 56 37 33 eller send en e-post til kundetjeneste@resursbank.no. Åpent mandag til fredag 8 - 17.


Har du spørsmål om utstedte fakturaer?

Ta direkte kontakt med Mekonomen Company AS på e-post kr@mekonomen.no.