Topp MBV

Våre kundeløfter

Vi lever opp til dine forventninger og for at du skal føle deg trygg når du henvender deg til oss har vi en rekke prinsipper som vi aldri fraviker.

  • Arbeidet utføres alltid av en kvalifisert mekaniker.
  • Vi bruker alltid utstyr og dokumentasjon som er beregnet for nettopp din bil.
  • Hvis du vil så får du et skriftlig kostnadsoverslag på reparasjon.
  • Vi har alltid prisgaranti på service, les mer om hva det innebærer her.
  • Vi spesifiserer alltid hva som er reservedeler og hva som er arbeidstid på kvittering og faktura.
  • Det skal være enkelt å handle – med Mekonomen bilkonto kan du f.eks. dele opp betalingen rentefritt.
  • Vi tar ansvar for miljøet og har avtale med en sertifisert gjenvinningsbedrift som tar seg av vårt restavfall.
  • Vi etterstreber alltid å gi deg en servicetid innen 7 dager.
  • Vi følger forbrukerkjøpsloven og forbrukerlovgivningen og retter oss etter Forbrukerrådets beslutninger.
  • Dersom ikke annet er avtalt og tydelig angitt på garantibeviset, gjelder kvitteringen som garantibevis. Merk at garantien er personlig og gjelder ikke mellom Mekonomen og eventuelt tredjepart. Vi følger forbrukerkjøpsloven samt tjenestekjøpsloven når det gjelder garanti på produkter og tjenester.