Smarte tips innfor ditt verkstedsbesøk

Her har vi samlet informasjon om hva du bør tenke på før og under ditt verkstedbesøk. Det bidrar til at vi kan sikre at jobben blir utført på den beste måten, og at du som kunde skal bli 100 % fornøyd.

  • Be om pristilbud og sammenlign gjerne flere verksteder.
  • Oppgi fullstendig kontaktinformasjon slik at verkstedet kan nå deg.
  • Be om å få leveringstid, ordrebekreftelse og kvittering på innlevert bil.
  • Gi serviceboken til verksmesteren eller mekanikeren slik at de kan påføre stempel i den.
  • Be oss forklare fakturaen og arbeidet vi har gjort. Ta vare på fakturaen.
  • Kjøp en flaske motorolje av samme kvalitet som verkstedet har brukt, slik at du kan fylle på med jevne mellomrom.

Er det en større reparasjon på en eldre bil, rådfør deg med verkstedet for alternative løsninger.

30 dagers angrefrist

Fra den dagen du mottak varen

Hente i butikk

Du velger hvordan og hvor varene skal sendes

Fri frakt

Gjelder bestillinger til butikk

Kjente varemerker

Fra bilbransjens ledende merker