Hva kan vi hjelpe deg med?

Vår kundeservice er på plass for å hjelpe deg med stort og smått: produktspørsmål, leveringstider, butikkåpningstider eller verkstedadresser. Velkommen til å kontakte oss.


Vil du booke time i et Mekonomenverksted?

Ring Mekonomen Direkt på telefon 66 80 55 66 for å bestille service eller reparasjon. Åpent alle hverdager 08:00–16:00.

Du kan også sende en e-post til direkt@mekonomen.no. Les gjerne vår FAQ og vanlige spørsmål om verksteder og servicebookinger, her får du svar på flere av våre mest stilte spørsmål.

Mekonomen Mobilitetsgaranti er åpent 24/7, tast 1 når du ringer 66 80 55 66. Husk og ha bilens registreringsnummer klart.


Har du spørsmål om e-handel eller produkter?

Ring 66 80 55 66 eller send en e-post til e-handel@mekonomen.no. Les også gjerne vanlige e-handels- og produktspørsmål. Åpent mandag til fredag 08:00-15:00.


Har du spørsmål om Mekonomen bilkonto?

Ta direkte kontakt med ResursBank kundeservice om du har problemer eller spørsmål knyttet til søknad om Bilkonto. 22 56 37 33 eller send en e-post til kundetjeneste@resursbank.no. Åpent mandag til fredag 08:00-17:00.


Har du spørsmål om utstedte fakturaer?

Ta direkte kontakt med Mekonomen Company AS på e-post kr@mekonomen.no.