Reklamasjoner og klager

Vi liker fornøyde kunder. Derfor ønsker vi at du tar kontakt med oss om du vært ute for noe du skulle være misfornøyd med, som evt. gir grunn til en reklamasjonssak. Les mer om reklamasjoner her.

Vennligst legg ved opplysninger under - det gjør at vi enklere og raskere kan håndtere din sak.

Spesielt ønsker vi at du:

  1. Vedlegger eventuelle kvitteringer (ta bilde med din smartphone)
  2. Fyll ut registreringsnummer på din bil (om saken omhandler din bil)

Takk for at du tar deg tid til dette.



Reklamasjoner som omhandler verkstedbesøk: Ta direkte kontakt med verkstedet som utførte oppdraget for å reklamere. Ønsker du bistand til å komme kontakt med verkstedet kan du henvende deg til Mekonomen Direkt.

Reklamasjoner som omhandler nettbutikken: Sendes til E-handel Mekonomen AS.



Slik behandler vi dine personopplysninger

Vi verner om din integritet og etterstreber alltid å beskytte dine personopplysninger på best mulig måte.

Hvorfor håndterer vi personopplysninger?

Vi behandler dine personopplysninger for å håndtere dine henvendelser til kundeservice,
f eks for å kommunisere med deg og kunne besvare dine spørsmål, booke time for service eller reparasjon i våre verksteder, samt for utredning av klager og reklamasjonssaker. Vi hjelper deg også med registrering som medlem i vår kundeklubb. Håndtering av personopplysninger er derfor nødvendig for å kunne tilby deg best mulig service i din kunderelasjon med oss.

Hvilke opplysninger behandler vi?

De personopplysninger som behandles er navn, kontaktopplysninger, korrespondanse med deg, informasjon om klagesak, informasjon om kjøp/utført service eller reparasjon, samt informasjon om ditt kjøretøy.

Hvor lenge spares opplysningene?

Vi sparer opplysningene så lenge din sak er gående og 12 måneder etter sak er ferdig. Vil du vite mer om hvordan vi håndterer dine personopplysninger kan du lese mer om dette her.